1. Гаранция слънчеви очила: Всеки наш клиент трябва да бъде сигурен относно вложените си парични средства за дадена стока от магазина.Всички слънчеви очила имат гаранция за фабрични дефекти с различен срок на действие. При евентуални забелязани нередности през този срок следва да се свържете с нас за да решим вашия пробем. Ако дефекта на очилата бъде признат по условията на гаранцията, то той ще бъде от ремонтиран а при невъзможност за ремонт, ще бъдат заменени.

    Отчитайки спецификата на онлайн търговията, фабрични дефекти се признават само и единствено при оглед по време на получаване (в офис или пред куриера на личният ви адрес). Всичките ни продукти са с опция преглед и тест. Приемането им се счита за съгласие от ваша страна за изрядното им състояние и за сключването на договора за покупко – продажба между двете страни. Всички претенции след това действие се считат за несъстоятелни.

    Гаранцията включва само фабрични дефекти на очилата

    Всички други дефекти възникнали в следствие на нормална употреба или резултат от удар, счупване ,третиране с препарати, солена вода, надраскване на покритието, или друга външна намеса не се покриват от гаранцията.

  2. Гаранция часовници:Всички предлагани часовници CASIO в нашият онлайн магазин са нови, от официалните вносители, с което гарантираме, че са оригинални.

    Часовника върви с гаранционна карта от 2 години, кутия, упътване и сертификат за произход.

    Нашите часовници се сервизират в официалният сервиз на марката за България.

    ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ

    Гаранцията е 2 години и започва да тече от датата на закупуване на часовника.

    Гаранцията се отнася за всичко свързано с механизма – неговата работа, точност, водоустойчивост и т.н.

    Всички разходи за ремонт на часовник по време на гаранцията, се поемат от гаранционния сервиз.

    Гаранцията не се отнася за следните случаи:

     

    1. Счупено или надраскано стъкло.

    2. Повреден корпус или надрана верижка.

    3. Скъсана или повредена каишка.

    4 .Потребителят не е спазил степента на водоустойчивост.

    КЛАС НА ВОДОУСТОЙЧИВОСТ

     

     WATER RESISTANCE – Минимални пръски вода.

     

        5BAR WATER RESISTANCE – Позволява къпане и миене „без плуване или гмуркане“

     

        10BAR WATER RESISTANCE – Позволява къпане, плуване и гмуркане (до 5 метра)

     

        20BAR WATER RESISTANCE – Позволява къпане, плуване и гмуркане (до 10 метра)

     

     

     

    ПРЕПОРЪКА – Ако сте от хората който не свалят часовника си дори в банята. За да го съхраните повече време часовника, измивайте го хубаво от останалия сапун по него, или препарат за миене. По този начин самите уплътнения, корпус и каишка ще издържат много повече във времето.

     

     ВНИМАНИЕ! Моля да не се натискат или издърпват бутоните за сверяване на часовника във вода.Или непосредствено след мокренето му изчакайте 5-10 мин да изсъхне добре часовника, преди отново да натиснете някой от бутоните

  3. Гаранция мобилни телефони , телевизори , техника :

    ТЪРГОВЕЦЪТ предоставя на ПОЛЗВАТЕЛЯ стока, която съответства на договора за продажба.

     ПОЛЗВАТЕЛЯТ получава от ТЪРГОВЕЦА търговска гаранция в писмена форма, съдържаща информация за: съдържание и обхват на гаранцията; срок на търговската гаранция; териториален обхват на търговската гаранция; име и адрес на оторизиран сервиз /лице/, предоставящо търговската гаранция, пред който може да бъде предявена.

    ТЪРГОВЕЦЪТ удовлетворява искане за разваляне на договор за продажба и възстановява заплатена от ПОЛЗВАТЕЛЯ сума след удовлетворяване на 3 /три/ рекламации чрез извършване на ремонт на една и съща стока в рамките на срока на гаранцията по чл.115 от ЗЗП.

     Във връзка с чл.47, ал.1 т.12, напомняме, че ТЪРГОВЕЦЪТ предлага на ПОЛЗВАТЕЛЯ стоки със законова гаранция от 2 /две/ години в съответствие с договора за продажба от разстояние.

  4. Гаранция детски играчки , детски стоки ( Всичко за детето) Чл. 19 Рискът от повреди на продукта при сглобяване от потребителя се носи изцяло от него и е за негова сметка.
    Чл. 20 Всички продавани в електронния магазин стоки  са със законова гаранция за съответствие на стоката с договора за продажба, съгласно ЗЗП.
    Чл. 21 Гаранционното обслужване не включва и не се отнася до:

    • Продукт, който е използван, без да са спазени указанията от инструкцията за употреба.
    • Продукт, за който се установи, че е използван не по предназначение.
    • Подмяна на части, които подлежат на амортизация по време на нормална експлоатация.
    • Неспазени указания за сглобяване и монтаж.
    • Повърхностни наранявания по време на експлоатация на продукта при пренасяне, транспорт и съхранение.
    • Повреда възникнала в следствие на небрежна експлоатация, съхранение в неподходяща среда или употреба за цели, различни от предназначението на продукта.
    • Отстраняване на дефекти, получени в резултат на въздействие на външни сили – природни бедствия, слънчево греене, счупвания след удар с твърд предмет или катастрофа, промишлени изпарения, агресивни миещи препарати и др. подобни.
    • Продукт, който е ремонтиран в неоторизирани от производителя сервизи или от други лица.
    • Продукт, на който е извършена промяна или модификация на конструкцията.
    • Отстраняване на повреди, получени в следствие на монтирани части и аксесоари, различни от спецификацията на продукта при продажбата му.
    • Повреди по дамаска, чанта, покривало, сенник, гуми, багажник, дъждобран и аксесоари (за детски колички).
    • Повреди по дамаски, сенник, покривало и аксесоари (за столчета за кола) .
    • Повреди по дамаска, дюшек, балдахин и аксесоари (за кошари за спане и игра).
    • Повреди по дамаска и аксесоари (за бънджи, люлки, шезлонг, проходилки, столчета за хранене, подложки за повиване).
    • Повреди на дамаска, цип, тик – так копчета и аксесоари ( за порт – бебе, твърд кош за количка и приспособление за носене на бебе).
    • Увреждане и нараняване на плоскостите и повреди в резултат на неспазени указания за монтаж (за дървени легла).
    • Повреди на гуми, акумулатори, аксесоари (за играчки).

    ЗА СТОКИ В ГАРАНЦИОНЕН СРОК Е МНОГО ВАЖНО ДА ЗНАЕТЕ

    – НЕОБХОДИМО Е ДА ЗАПАЗИТЕ КАСОВАТА БЕЛЕЖКА И/ИЛИ ФАКТУРАТА, ИЗДАДЕНИ ВИ ОТ ТЪРГОВЕЦА ПРИ ЗАКУПУВАНЕТО НА СТОКАТА ПРЕЗ ЦЕЛИЯ СРОК НА ГАРАНЦИЯ.
    – КОГАТО В ГАРАНЦИОННИЯ СРОК УСТАНОВИТЕ НЕСЪОТВЕТСТВИЕ, ДЕФЕКТ ИЛИ ПРОБЛЕМ ПРИ УПОТРЕБАТА НА СТОКАТА, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТРЯБВА ДА ПРЕДОСТАВИТЕ КАСОВАТА БЕЛЕЖКА И/ИЛИ ФАКТУРАТА, ЗА ДА БЪДЕ ПРИЕТА И РЕГИСТРИРАНА РЕКЛАМАЦИЯТА ОТ ТЪРГОВЕЦА ИЛИ УПЪЛНОМОЩЕНО ОТ НЕГО ЛИЦЕ.
    – БЕЗ КАСОВА БЕЛЕЖКА ГУБИТЕ ПРАВАТА СИ ЗА ГАРАНЦИОННО И БЕЗПЛАТНО ОБСЛУЖВАНЕ И ВСИЧКИ РАЗХОДИ И ДЕЙСТВИЯ ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ НА НЕСЪОТВЕТСТВИЕ, ДЕФЕКТ ИЛИ ПРОБЛЕМ, ВКЛЮЧИТЕЛНО ЗА ТРАНСПОРТ ДО СПЕЦИАЛИЗИРАН СЕРВИЗ, ЩЕ БЪДАТ ЗА ВАША СМЕТКА.
    – ПРЕДИ ДА ПРЕДЯВИТЕ РЕКЛАМАЦИЯ, ТРЯБВА ДА СЕ УВЕРИТЕ, ЧЕ СТОКАТА Е С ВАЛИДЕН СРОК ЗА ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ. ЗА ЦЕЛТА Е НЕОБХОДИМО ДА ПРОВЕРИТЕ ДАТАТА НА ЗАКУПУВАНЕТО НА СТОКАТА ОТ КАСОВАТА БЕЛЕЖКА И/ИЛИ ФАКТУРАТА, ИЗДАДЕНИ ВИ ПРИ ПОКУПКАТА Й.
    – ПОТРЕБИТЕЛЯТ НЕ МОЖЕ ДА ПРЕТЕНДИРА ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ЗАПЛАТЕНАТА СУМА ИЛИ ЗА НАМАЛЯВАНЕ НА ЦЕНАТА, КОГАТО ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ НА НЕСЪОТВЕТСТВИЕТО ТЪРГОВЕЦЪТ ПРЕДЛОЖИ ДА СЕ ИЗВЪРШИ РЕМОНТ НА СТОКАТА ИЛИ ДА Я ЗАМЕНИ С НОВА.
    – ДНИТЕ ЗА РЕМОНТ НА СТОКАТА СЕ ПРИБАВЯТ КЪМ ГАРАНЦИОННИЯ СРОК.
    – ПОТРЕБИТЕЛЯТ НЕ МОЖЕ ДА ПРЕТЕНДИРА ЗА РАЗВАЛЯНЕ НА ДОГОВОРА ЗА ПРОДАЖБА, КОГАТО НЕСЪОТВЕТСТВИЕТО НА СТОКАТА С ДОГОВОРА Е НЕЗНАЧИТЕЛНО.
    – ПРИВЕЖДАНЕТО НА СТОКАТА В СЪОТВЕТСТВИЕ С ДОГОВОРА ЗА ПРОДАЖБА СЕ ИЗВЪРШВА В РАМКИТЕ НА ЕДИН МЕСЕЦ, СЧИТАНО ОТ ДАТАТА НА ПРЕДЯВЯВАНЕ НА РЕКЛАМАЦИЯТА. ТОВА Е РЕГЛАМЕНТИРАНИЯТ МАКСИМАЛЕН СРОК В ЗАКОНА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ.
    – ПРИВЕЖДАНЕТО НА СТОКАТА В СЪОТВЕТСТВИЕ С ДОГОВОРА ЗА ПРОДАЖБА Е БЕЗПЛАТНО ЗА ПОТРЕБИТЕЛЯ. ПОТРЕБИТЕЛЯТ НЕ ДЪЛЖИ РАЗХОДИ ЗА ТРАНСПОРТИРАНЕ НА ПРОДУКТА, ЗА РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ, МАТЕРИАЛИ И ТРУД, СВЪРЗАНИ С РЕМОНТА И ГАРАНЦИОННОТО ОБСЛУЖВАНЕ.
    – ТЪРГОВЕЦЪТ Е ДЛЪЖЕН ДА УДОВЛЕТВОРИ ИСКАНЕ ЗА РАЗВАЛЯНЕ НА ДОГОВОРА И ДА ВЪЗСТАНОВИ ЗАПЛАТЕНАТА ОТ ПОТРЕБИТЕЛЯ СУМА, КОГАТО СЛЕД КАТО Е УДОВЛЕТВОРИЛ ТРИ РЕКЛАМАЦИИ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ ЧРЕЗ ИЗВЪРШВАНЕ НА РЕМОНТ НА ЕДНА И СЪЩА СТОКА, В РАМКИТЕ НА ГАРАНЦИОННИЯ СРОК Е НАЛИЦЕ СЛЕДВАЩА ПОЯВА НА НЕСЪОТВЕТСТВИЕ НА СТОКАТА С ДОГОВОРА ЗА ПРОДАЖБА.
    – ИНФОРМИРАЙТЕ СЕ ОТ ТЪРГОВЕЦА ИЛИ ПРОИЗВОДИТЕЛЯ КАКВО ИЛИ КОИ ЧАСТИ ОТ СТОКАТА НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ.

    ГАРАНЦИЯТА ОТПАДА И РЕКЛАМАЦИЯТА НЕ СЕ ОБСЛУЖВА БЕЗПЛАТНО КОГАТО:

    – НЕ СТЕ ЗАПАЗИЛИ КАСОВАТА БЕЛЕЖКА И/ИЛИ ФАКТУРАТА
    – НЕ СА СПАЗЕНИ УКАЗАНИЯТА ОТ ИНСТРУКЦИИТЕ ЗА СГЛОБЯВАНЕ, МОНТАЖ И ПРОФИЛАКТИКА
    – НЕ СА СПАЗЕНИ УКАЗАНИЯТА ОТ РЪКОВОДСТВОТО ОТНОСНО ПОДДРЪЖКАТА И ПРАВИЛНАТА УПОТРЕБА
    – СТОКАТА Е НЕПРАВИЛНО ИЛИ ЧАСТИЧНО СГЛОБЕНА
    – ИМА ПОВЪРХНОСТНИ НАРАНЯВАНИЯ, ПОЛУЧЕНИ ПО ВРЕМЕ НА ЕКСПЛОАТАЦИЯТА НА СТОКАТА, ПРИ ПРЕНАСЯНЕ, ТРАНСПОРТ ИЛИ СЪХРАНЕНИЕ
    – ПОВРЕДАТА Е ВЪЗНИКНАЛА ВСЛЕДСТВИЕ НА НЕБРЕЖНА ЕКСПЛОАТАЦИЯ, ПРЕТОВАРВАНЕ, СЪХРАНЕНИЕ В НЕПОДХОДЯЩА СРЕДА
    – ПОВРЕДАТА Е ВЪЗНИКНАЛА ВСЛЕДСТВИЕ НА УПОТРЕБА НА СТОКАТА ЗА ЦЕЛИ, РАЗЛИЧНИ ОТ ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕТО Й – НАПРИМЕР ЗА ТЕСТОВЕ, ДЕМОНСТРАЦИИ, ОТДАВАНЕ ПОД НАЕМ И ДР.
    – СТОКАТА Е РЕМОНТИРАНА В НЕОПРАВОМОЩЕН ОТ ПРОИЗВОДИТЕЛЯ СЕРВИЗ ИЛИ ОТ ДРУГИ ЛИЦА
    – ИМА ИЗВЪРШЕНА ПРОМЯНА ИЛИ МОДИФИКАЦИЯ НА КОНСТРУКЦИЯТА
    – ПОВРЕДАТА Е ПОЛУЧЕНА ВСЛЕДСТВИЕ НА МОНТИРАНИ ОТ ПОТРЕБИТЕЛЯ ЧАСТИ И АКСЕСОАРИ, РАЗЛИЧНИ ОТ СПЕЦИФИКАЦИЯТА НА СТОКАТА ПРИ ПРОДАЖБАТА
    – ДЕФЕКТИТЕ СА ПОЛУЧЕНИ В РЕЗУЛТАТ НА ВЪЗДЕЙСТВИЕ НА ВЪНШНИ СИЛИ – ПРИРОДНИ БЕДСТВИЯ, СЧУПВАНИЯ СЛЕД УДАР С ТВЪРД ПРЕДМЕТ ИЛИ КАТАСТРОФА, ПРОМИШЛЕНИ ИЗПАРЕНИЯ, АГРЕСИВНИ МИЕЩИ ПРЕПАРАТИ И ДР. ПОДОБНИ.

    ОБСТОЯТЕЛСТВА, ПРИ КОИТО ГАРАНЦИЯТА НА СТОКАТА СЕ ЗАПАЗВА, НО ЗА ЕДНА ЧАСТ ОТ ПОВРЕДЕНИТЕ ЧАСТИ, КОИТО ПОДЛЕЖАТ НА АМОРТИЗАЦИЯ ПО ВРЕМЕ НА НОРМАЛНАТА ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА СТОКАТА, СЪЩИТЕ ЧАСТИ И РЕМОНТЪТ СЕ ЗАПЛАЩАТ ОТ ПОТРЕБИТЕЛЯ

    ТАКИВА ЧАСТИ СА:

    • ЗА ДЕТСКИ КОЛИЧКИ -следните компоненти и части от количката, които могат да бъдат изгубени или увредени по невнимание, като: неопренови дръжки, ръкохватки, пружини, адаптери, предпазни бордове, покривала, дъждобрани, сенници, чанти, копчета тик-так, капси, ципове, лепенки, колани, катарами, пластмасови бутони, капачета и копчета, счупени куполи и сенници, избеляла или скъсана тапицерия – като тези детайли е възможно да бъдат ремонтирани или заменени срещу заплащане. Гаранцията не покрива също така и спукани, скъсани или протрити ВЪТРЕШНИ ИЛИ ВЪНШНИ гуми, лагери на гумите.
    • ЗА СТОЛЧЕТА ЗА КОЛА, ТВЪРД КОШ ЗА КОЛИЧКА И КОШНИЦИ -неопренови дръжки, ръкохватки, пружини, адаптори, предпазни бордове, покривала, сенници, избеляла или скъсана тапицерия, копчета тик-так, капси, ципове, лепенки, колани, катарами, пластмасови бутони, капачета и копчета
    • ЗА КОШАРИ ЗА СПАНЕ И ИГРА – избеляла или скъсана тапицерия, копчета тик-так, капси, ципове, лепенки, колани, катарами, пластмасови бутони, капачета и копчета, МАТРАК, КОМАРНИК, БАЛДАХИН, МУЗИКАЛНИ ВЪРТЕЛЕЖКИ, ПОВИВАЛНИК, АКСЕСОАРИ
    • ЗА БЪНДЖИ, ЛЮЛКА, ШЕЗЛОНГ, ПРОХОДИЛКА, СТОЛЧЕ ЗА ХРАНЕНЕ – избеляла или скъсана тапицерия, копчета тик-так, капси, ципове, лепенки, колани, катарами, пластмасови бутони, капачета и копчета, ГОРНАТА ТАБЛА, АКСЕСОАРИ
    • ЗА КЕНГУРА И КОЛАНЧЕТА ЗА ПРОХОЖДАНЕ – МРЕЖИ ЗА ПРОВЕТРЕНИЕ, ЦИП, ТИК-ТАК КОПЧЕТА, АКСЕСОАРИ
    • ЗА ПОМПИ ЗА КЪРМА – МАРКУЧИ, ШИШЕТА, БИБЕРОНИ, КАПАЧКИ, СИЛИКОНОВИ ЧАСТИ, РЪКОХВАТКА И АКСЕСОАРИ
    • ПРОДУКТИ ЗА БАНЯ И ХИГИЕНА – АКСЕСОАРИ
    • СТЕРИЛИЗАТОРИ ЗА ШИШЕТА, НАГРЕВАТЕЛИ ЗА ШИШЕТА И ДР ПОЛЕЗНИ УРЕДИ – АКСЕСОАРИ, НЕПРАВИЛНО ПОЧИСТЕНА (ПОДДЪРЖАНА) ОСНОВА С НАГРЕВАТЕЛ, СКЪСАНИ КАБЕЛИ, СПУКАНИ ДИСПЛЕИ
    • ДЕТСКИ ТРИКОЛКИ – неопренови дръжки, предпазни бордове, сенници, чанти, копчета тик-так, капси, ципове, колани, катарами, пластмасови бутони, капачета и копчета, счупени куполи и сенници, КОШОВЕ ЗА БАГАЖ, избеляла или скъсана тапицерия – като тези детайли е възможно да бъдат ремонтирани или заменени срещу заплащане. Гаранцията не покрива също така и спукани, скъсани или протрити ВЪТРЕШНИ ИЛИ ВЪНШНИ гуми.
    • ИГРАЧКИ С АКУМУЛАТОРНА БАТЕРИЯ – СЧУПЕНИ БУТОНИ, АКУМУЛАТОРНА БАТЕРИЯ, спукани, скъсани или протрити гуми, ДИСТАНЦИОННО УПРАВЛЕНИЕ, СПУКАНИ ПЛАСТМАСОВИ ЧАСТИ, ПОВРЕДЕНИ ЧАСТИ В СЛЕДСТВИЕ НА ПРЕТОВАРВАНЕ
    • КАРТИНГ КОЛИ С ПЕДАЛИ ИЛИ АКУМУЛАТОРНА БАТЕРИЯ – СЧУПЕНИ БУТОНИ, АКУМУЛАТОРНА БАТЕРИЯ, спукани, скъсани или протрити гуми, СЧУПЕНИ ПЕДАЛИ, СПУКАНИ ПЛАСТМАСОВИ ЧАСТИ, ПОВРЕДЕНИ ЧАСТИ В СЛЕДСТВИЕ НА ПРЕТОВАРВАНЕ

    Преди да предприемете действия за рекламация на стока в гаранционен срок, закупена от електронния ни магазин или наш контрагент проверете дали стоката отговаря на описаните до тук условия. Обърнете особено внимание на обстоятелствата, при които гаранцията отпада, както и за частите, които подлежат на амортизация и в периода на гаранция се заплащат.

    За да изпратите стоката и рекламацията да бъде приета, Вие задължително трябва:
    1.      Да почистите добре стоката и в пълна окомплектовка да я поставите в подходяща за транспортиране опаковка, по възможност в оригиналната опаковка, за да предпазите стоката от увреждане при транспорт.
    2.      В опаковката да поставите следните документи и данни:

    • копие на касовата бележка /финансов бон/ и фактура, издадени Ви при закупуването на стоката
    • гаранционна карта
    • други документи, ако разполагате с такива – например протоколи, актове, експертни заключения и др.,  които установяват несъответствието на стоката с договореното или установяват претенцията Ви по основание и размер
    • описание на несъответствието според Вас – дефектът или проблемът при употребата на стоката